بهترین راهنمای شرکت طراحی سایت - خدمات طراحی وب سایت

Wiki Article

رسانه: تصاویر و سایر پرونده‌های رسانه‌ای را در اینجا بارگذاری / مدیریت کنید.

با بررسی کیفیت و عملکرد سایت، چراغ سبز برای راه‌اندازی داده می‌شود.

برای انجام اینکار به قسمت برگه‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و یک برگه با نام وبلاگ اضافه کنید. سپس به قسمت تنطیمات پیشخوان بروید و در بخش خواندن صفحه برگه نوشته را بر روی وبلاگ تنظیم کنید.

وجه تمایز اصلی طراحی سایت توسط کاسپید را می توان در روند اصولی و کاملا مبتنی بر نیازهای هر فرد یا شرکت متقاضی دانست. در واقع می توان گفت، کاسپید در این زمینه به جای استفاده از قالب های آماده نظیر وردپرس، جوملا و .

چرا که قالب های وردپرسی، اکثراً ترجمه قالب های خارجی هستند و بنابراین چندان تطابقی با سایت های فارسی ندارند.

همه چیز درباره نیچ مارکتینگ؛ از شناخت مزایا تا مراحل اجرای کمپین

هر چیزی که درباره هاست ایمیل یا میزبانی ایمیل باید بدانید

خدمات طراحی سایت اختصاصی، مزایای فراوانی دارد. طراحی اختصاصی سایت، امنیت بالاتری داشته و همه چی بر اساس نیاز شما طراحی خواهد شد.

تمام آموزش‌های لازم برای این کار به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهند گرفت. به علاوه، در صورتی که به سوال یا مشکلی برخوردید، کافی است با تیم پشتیبانی شاپفا تماس بگیرید.

دیدوگرام یک سرویس همه جانبه برای بازاریابی در موبایل و شبکه های اجتماعی است. البته، برای آنکه بتواند بهترین سرویس باشد، به بهترین سایت نیاز داشت!

پس از توافقات اولیه، ما پروپوزالی متناسب با نیازهای شما می‌نویسیم. در این پروپوزال، مواردی چون زمان‌بندی اجرای پروژه، نوع سایت، صفحات مورد نیاز، قیمت خدمات طراحی سایت و غیره را مشخص می‌کنیم.

سایت ساز / فروشگاه ساز پرتال، همۀ ابزارهای لازم برای طراحی و مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی را در اختیارتان می‌گذارد.

همانطور که میدانید وبسایت یک مرجع بسیار عالی برای شروع کسب و کار اینترنتی شما می باشد و شما می توانید با استفاده از وبسایت مشتریان بسیار زیادی را در تمام نقاط دنیا به سمت سایت خود هدایت نمایید.

تمام استانداردهای سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) در وب سایت شما رعایت شده است و به راحتی می‌تواند رتبه های بالای گوگل را کسب کند.
این یعنی هر گاه به خدمات یا محصولات شما نیازی داشته باشند، قبل از این که به سراغ رقیبان‌تان بروند، به شما مراجعه می‌کنند. 

این بانک اطلاعاتی برای اجرای هرچه موثرتر کمپین‌های بازاریابی واقعا به کارتان خواهد آمد.

از مهم ترین ویژگی های کاسپید در طراحی سایت فروشگاهی ، اجرای آن بصورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد. ما به هیچ وجه از هیچ پکیج فروشگاه ساز آماده ای استفاده نمی کنیم و طراحی سایت را بصورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می کنیم بگونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع محصول و مخاطبین شما سنجیده شده و تمامی الگوریتم های فروش، تخفیف و ارسال کالا پیاده سازی میشوند.

شما تمام امکانات لازم برای مدیریت و توسعه وب سایت خود را در اختیار خواهید داشت.

از دیگر ویژگی های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی توسط شرکت طراحی سایت این مجموعه، سهولت در کار با پنل سایت می باشد.

هر آنچه برای رشد وب سایت خود لازم دارید در اختیارتان است.

شرکت کاسپید تمامی پروژه های طراحی سایت فروشگاهی و طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به صورت کاملاً اختصاصی و حرفه ای ، با بروزترین و جدیدترین امکانات مورد نیاز برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی طراحی میکند.

در این صفحه باید نام کاربری و رمز عبوری که هنگام نصب وردپرس بر روی هاست خود انتخاب کرده‌اید را وارد کنید. تا وارد محیط پیشخوان وردپرس شوید.

. که دارای امکانات ثابت و مشابه می باشند، با آنالیز دقیق نوع کسب و کار، درخواست ها و رقبای حاضر، به برنامه نویسی یک سایت با گرافیکی خاص و جذاب مبتنی بر نیازها و انتظارات شما اقدام لینک منبع می نماید. آنالیز بر اساس نوع محصولات و مخاطبین در بازارهای هدف

قوانین و مقررات

قالب‌های آماده، خود به دو دسته قالب پولی و قالب رایگان تقسیم می‌شوند. سایت‌های زیادی وجود دارند که اقدام به فروش قالب آماده می‌نمایند.

سایت ساز کلیک کنید / فروشگاه ساز پرتال، همۀ ابزارهای لازم برای طراحی و مدیریت یک سایت یا اینجا فروشگاه اینترنتی را در اختیارتان می‌گذارد.

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی وردپرس می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده تر وردپرس ، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده میکردم. آن آرزو، اکنون، “همیار وردپرس” نام دارد.

برای انتخاب این حالت باید مطابق شکل زیر، به قسمت تنظیمات بخش پیوندهای یکتا رفته و گزینه “نام نوشته” را انتخاب کنید.

Report this wiki page